Wiele firm w Polsce co roku deleguje swoich pracowników. Delegacje mogą być jedynie kilkudniowe do innej miejscowości w kraju czy zagranicą, a nawet kilkumiesięczne. Motywem reprezentacji może być zarówno załatwienie kilku istotnych spraw, spotkania biznesowe czy konferencje na jakich obecność pracownika jest wskazana, a także kilkumiesięczna praca jaką pracownik miałby wykonywać w innym państwie. Jeżeli delegujemy pracownika do innego państwa w Unii Europejskiej trzeba znać przepisy jakie nas obowiązują. Delegowanie pracowników odbywa się w ramach dyrektywy 96/71/WE. W chwili obecnej nadal obowiązuję podział, pracownika który został delegowany. Obowiązują godziny pracy, urlop, bhp państwa w jakim obecnie pracuje, z kolei ubezpieczenie czy podatki są odprowadzane przez pracodawcę w kraju działalności jego firmy. Niestety by delegować pracowników należy szczegółowo znać wszelkie przepisy jakie narzuca nam Unia Europejska. W tym celu organizowany jest Kongres Mobilności Pracy Marek Benio. Dzięki temu poznamy wszelkie przydatne informacje związane z delegowaniem pracowników.

Related Articles

Kompletny przewodnik po menopauzie – podstawowe informacje o menopauzie i menopauza – moment rozpoczęcia
Menopauza to nieunikniony okres w życiu każdej kobiety, który jest związany z zatrzymaniem krwawień miesięcznych. Zwykle rozpoczyna się między 45.…

Firmy zajmujące się dostarczaniem maszyn posiadają w propozycji standardowe warianty
Przemysł ciężki związany jest , między innymi, z produkcją maszyn. Wszystkie maszyny wytwarzane dla owego przemysłu muszą wykonywać określone funkcje…

Dlaczego periodyczny przegląd AGD to mądre rozwiązanie, a nie obciążenie?
W dobie technologicznych systemów sprzęt AGD stał się kluczowym elementem każdego domu. Lodówka, pralka, zmywarka czy piekarnik — wszystkie te…

Nowoczesne SEO w świetle przeobrażeń obserwowanych w wyszukiwarce Google i social mediach
Współczesne optymalizacja treści w doświadczeniu przeobrażeń dotykających w ekosystemie Google i social mediach Anna Sikorska – SEO w Google i…